lambiek-en-sidonia-in-india.reismee.nl

Agra

Wat een aparte plek om je verjaardag te vieren. Vanochtend werd ik verrast door slingers en balonnen in de bus (heb ik de hele dag onder gezeten ...) en bij de koffiestop (want we waren onderweg) was er zelfs taart (dat kunnen ze hier hoor: heerlijke chocolade taart!) en een kadootje. Vanmiddag zijn we in Agra aangekomen. morgen staan we om 5 uur op om de Taj Mahal bij zonsopgang te kunnen zien. Moet prachtig zijn, ik hoop dat ik mijn oogjes openkrijg!

Agra schijnt bekent te staan om de leren schoenen die ze hier maken. Die worden allemaal geexportee.rd: de indiers lopen meestal op plastic schoenen. We hebben hier riksja's en tuc tucs gezien die zichmet hele stapels schoenendozener op gestapelddoor het verkeer wurmen. Voor de ECCO'-ers: dit is pas echt een logistieke nachtmerrie!

Verder kijken we onze ogen uit. Behalve heel mooie dingen zie je ook schrijnende armoede, het is niet uit te leggen hoe smerig en vies sommige plekken zijn. de mensen zijn echter overal even aardig en opgewekt.

Ik heb trouwens vandaag mijn eerste ruilhandeltje gedaan: ik heb mijn sokken geruild voor een enkelband! Met belletjes dus ik zal hem wel niet dragen hi hi.

Reacties

Reacties

Dennis

Handig zo'n fiets! Heel veel plezier daar!

Groeten,

Dennis

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!