lambiek-en-sidonia-in-india.reismee.nl

Jaipur

Zondag om half 8 vertrokken richting Jaipur. Rond 1 uur kwamen we aan in Samode waar we het paleis van Samode bekeken hebben en een heerlijke lunch hebben gehad. Daarna was het nog twee uurtjes rijden naar het hotel in Jaipur. Het hotel bleek een zwembad op het dakterras te hebben: heerlijk na een dag in de bus! 's avonds bleek er naast het hotel een bruiloft te zijn. Een aantal mensen uit de groep wilden wel even kijken. Wij vonden dat een beetje te brutaal en liepen verder. 5 minuten later werd Sluijt van de straat 'geplukt' want ik moest meedansen in de bruiloftsstoet. Blijken ze enig te vinden maar wat voelde ik me lomp tussen al die elegante en mooi uitgedoste Indiase meisjes! Ik weet niet wat dat is hoor, in de keuken van Sikh tempel van de week werd ik er ook al tussen uit gehaald om te helpen indiaas brood te bakken... Dat heeft Willem overigens helemaal gemist - vandaar geen foto's. Maar goed dat ze me alleen maar brood wilden laten bakken ...
Vandaag (maandag) hebben we het paleis in Amber bezocht en hebben we een tapijtfabriek bezocht waar we uitleg kregen over hoe die dingen gemaakt worden, en over de lokale techniek om stof te bedrukken.Na een aantal tussenstops voor fotomomenten hebben we een juwelier bezocht. Ik kon het natuurlijk niet laten - ik heb een mooi kado uitgezocht

Laughing
.

Reacties

Reacties

Jootje

Wat gezellig om jullie verhalen te lezen. Geniet ervan!

Mariella

Zo te horen hebben jullie het prima naar jullie zin, is er al heel wat afgefeest en dan is het pas dag 4 van jullie avontuur! Geniet ervan en gewoon gek blijven doen, na die drie weken zie je die "Indianen" toch nooit meer :-) (zag de opmerking voor Kim mbt die Indiaan, toch niet wat ze verwacht had, denk ik :-))

sannie en kimmie

haha die zus toch, ach wij zien er zo uitnodigend uit! ben blij dat het leuk is, ik mis je en ben stiekem een beetje jaloers. nog geen nieuws van het banenfront hier, wachten op foon van mabeca wel/niet... Kus!!! van ons

Ria en Frans

Hallo Antoinette en Willem,
Antoinette van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!
Leuk om jullie te volgen in India. We kijken uit naar meer foto's!
We hopen dat jullie nog veel leuke avonturen beleven!
Groetjes, Ria en Frans

Bianca

Gefeliciteerd met je verjaardag... en blijf vooral genieten van je prachtige reis, klinkt goed tot nu toe... (ben lichtelijk jaloers :-) )

Mariella

Van harte fefeliciteerd met je verjaardag, ook namens de hele ECCO club hier!

Elke

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Antoinette!! Een heeeele leuke geweldige mooie dag en rest van de vakantie toegewenst! Heerlijk genieten genieten en nog meer genieten haha! ;-)
Superleuk trouwens joh die blog van jullie!!
Veel plezier nogmaals en tot over een paar weken! xxx

Jootje

Hallo Sidonia, maak er een fantastische dag van! Groetjes aan Lambik.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!