lambiek-en-sidonia-in-india.reismee.nl

India!

Schiphol was zoals altijd weer even leuk. 'Mind your step' deed me weer aan iemand denken (en Cindy weet wel wie...

Wink
). Fijne ontdekking: Rituals tax free. Ronduit hilarisch was de jongen die een inventarisatie deed vanalle bagagekarretjes op Schiphol... We hebben allemaal wel eens van die klussen waarbij je je het nut afvraagt maar deze was wel erg kansloos.
De vlucht verliep goed, alles goed verzorgd. We waren alleen vergeten hoe eten in een vliegtuig is: net mikado voor gevorderden als je zo dicht op elkaar zit. Maar we hebben het volbracht zonder knoeien en dat is voor mij al een hele kunst. En net als je denkt dat het niet gekker kan: vlak voor de landing moest er in de cabine met een soort luchtverfrisser gesprayed worden: wetttelijk verplicht voor elk vliegtuig. Was dit niet één van de smerigste landen ter wereld?
Zaterdag (vandaag)met een riksja door Delhi gereden. Die arme man, met twee van die zwaargewichten in zijn fiets! Daarna het huis van Ghandi bezocht en een Sikhtempel. Bij die laatste moesten we het hoofd bedekken, was Willem even blij dat hij de fotocamera had! Hij leek net Sindbad de Zeerover met zijn hoofddoekje. Ik zag er natuurlijk charmanter uit
Laughing
. Morgen weer vroeg op: om half 8 vertrekt de bus. We gaan richting Jaipur en stoppen onderweg in het dorpje Samode waar we de lunch in het paleis van Samode zullen hebben. We zijn benieuwd!

Reacties

Reacties

sandra

wat goed om te horen dat het allemaal goed is gegaan en dat jullie tenminste internet hebben daar! zou je niet zeggen dat het goed gaat als je al die snoertjes ziet lopen! ik maar hopen dat willem er ook op zou staan met zijn hoofddoekje! ik ga pa en ma ff bellen.....

Cindy

Lieve Sluijt en Willem, wat een leuk verhaal en jaaaa ik weet wie je bedoelt hahahaha. Iedere keer wanneer ik over die band gaat moet ik daar aan denken en schiet ik in de lach. je ziet er snoezig uit hoor met dat hoofddoekje ;-). Heel veel plezier en geniet ervan jullie hebben het verdient!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!