lambiek-en-sidonia-in-india.reismee.nl

De laatste voorbereidingen

Wat neem je mee als je 21 dagen vanuit je koffer zal leven en niet meer dan20 kilo mag meenemen? Voor Willem niet zo'n probleem maar voor stadsmeisje Antoinette toch wel een dilemma. De reisinformatrice zei dan wel 'we doen geen modeshows' maar je wilt toch een beetje leuk voor de dag komen he? Vergeet niet: Willem heeft een nieuwe fotocamera dus ben ik 21 dagen in de picture. Hou ik zo van he, duh. En dan: hoe warm is het? de weerberichten geven aan 36 graden: dus toch nog maar een tubetje zonnebrand ingeslagen. Je mag er niet te bloot gekleed ... da's dan weer makkelijk: t-shirts met mouwtje en minimaal een broek tot op de knie. De koffer is al ingepakt, maar ik heb hem nog niet op de weegschaal durven zetten... die confrontatie durf ik nog niet aan

Laughing
.

Greetz, Antoinette

Reacties

Reacties

Bianca

Mijn ervaring is dat ik na het wegen altijd nog grammen over heb, zodat ik er toch nog dat ene leuke shirtje bij in kan stoppen :-) succes met inpakken.

Chris

Jou kennende komt het echt wel goed. Is het niet links om dan wel rechts om.

En....... je kan altijd nog daar kleding scoren. De echte local look :)

Ga lekker genieten!!!

sandra

hee lief zussie en zwagertje, ohhh ik ben toch zo benieuwd of jullie goed zijn aangekomen.... wat een belevenis zal het zijn zeg! kim had nog een briefje gestuurd naar jullie of jullie een foto van een indiaan willen maken (je gaat tenslotte naar india. Lol) lief he?
xxxxxx van ons

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!